dinsdag 21 februari 2012

#INTERVIEW Matarr "De gang van zaken" EP


Vanwege Matarr's aankomende EP "De gang van zaken" die vrijdag 24 februari 2012 uitkomt, hebben wij een interview met Matarr gehouden! Waarin die onder andere verteld over een theatershow, aankomende clips en een project met Scheme015!




2 jaar geleden is luister naar me uitgekomen, jij stond ook op dat nummer sindsdien is zware jongenz flink gegroeid, heeft dat ook invloed gehad op jouw carrière?
Ja zeker weten, Aiky is sowieso al gefocust op kwaliteit qua videoclips en muziek.
En hij ziet ook hoe hoger het kwaliteit van de producten die je levert hoe sneller de populariteit stijgt. Je kan wel zeggen dat we door die clip een goeie indruk op de Nederlandse Hiphop wereld hebben achter gelaten waardoor meteen de populariteit steeg, dus ja de vruchten hebben zich wel afgeworpen…

Heeft de groei van je carrière, je privé leven veranderd?  Kan je bijvoorbeeld nog normaal de stad in? Of wordt je overal lastig gevallen?
Nee ik kan wel nog steeds normaal de stad in, ik wordt alleen wel steeds herkent wat wel leuk is natuurlijk! De mensen om je heen gaan veel van je verwachten, zoals de mensen om je heen of uit de buurt krijgen bepaalde verwachtingen van een artiest.
Mensen gaan je om gunsten vragen enzo maar ik chill gewoon rustig vindt het allemaal niet zo erg. Maar ik merk er  zeker wel wat van!





Is je aankomende EP genaamd “De gang van zaken” snel tot stand gekomen of heeft het een lange periode geduurd?
Het heeft wel een tijd geduurd, ik had eerst allemaal schetsen opgenomen. Want ik vertel allemaal dingen uit en over me leven dus omdat allemaal bij elkaar te mengen was niet zo gemakkelijk, ik heb het ook niet in een tijd volgorde gedaan maar het moet wel allemaal iets te maken hebben met elkaar. Ik had ook niet iets van een deadline ofzo, ik was er al een tijdje mee bezig en had nu gewoon het gevoel dat ie af was.

Van het nummer onderweg met Paramocro is al een clip uitgekomen, komen er nog meer clips uit van nummers van je EP “De gang van zaken”?
Ja zeker der gaat een clip uitkomen van het nummer masker met Bollebof, dat wordt waarschijnlijk de tweede single van de EP. Of een ander nummer dat weet ik nog niet zeker maar der gaat sowieso nog een single uitkomen! En voor de zomer gaan er nog andere producties uitkomen!

Welke producers hebben er allemaal mee gewerkt aan je EP “De gang van zaken”?
Perry mystique, XXL Beats, hypelified, Roland van True Music, beats on fiya hebben onder andere geproduceerd voor “De gang van zaken”.

Wij hebben stiekem al wat geruchten gehoord over een release party? Gaat die er ook echt komen?
Haha, nee geen release party zeker niet!  Misschien komt er wel een feestje maar tot nu toe staat dat nog niet op planning.


Kunnen wij de aankomende periode nog meer projecten van Matarr gaan verwachten?
 Ja zeker ik ben nu bezig met de jongens van scheme015 daar gaat sowieso wat moois mee gebeuren voor de zomer nog of tijdens de zomer misschien of na de zomer dat weet ik nog niet precies haha, maar der gaat sowieso iets leuks komen.
En ik wil mijn theater show wil ik verder ontwikkelen, want ik ben nu bezig met een show die niet voor de club is, ik vertaal dan een verhaal over mijn leven en mijn buurt.
Dus der komt iets aan in samenwerking met Scheme015 en een theatershow!

1 opmerking: